Common description
У світі немає іншої такої країни, яка б змогла досягти неймовірного рівня розвитку та прогресу, зберігши, в той же час, багатовікові традиції. Японії це вдалося!
Японія – це виняткове мистецтво, незвичайні музеї, морські курорти, особлива кухня та безліч варіантів відпочинку.
Географічне положення Японських островів на схід від материка визначило і образну назву країни - Країна сонця, що сходить.
Загальна площа островів Японії – близько 378 тис. кв. км. Складається із чотирьох основних островів: Хоккайдо, Хонсю, Сікоку та Кюсю. Крім цього є острови на півдні, найбільший острів Окінава.
Столиця: Токіо
Державна мова: Японська. У місцях, де бувають багато приїжджих - аеропортах, морських портах, першокласних готелях, розуміють англійську, крім цього є вивіски англійською мовою.
Кухня: У японській кухні широко використовують свіжі та іноді сирі продукти, а в її основі - рис, риба та водорості. Найбільш популярні страви: «сусі» (або «суші») — понад 200 видів рисових колобків з різними начинками, «сасимі» — скибочки сирої риби, що подаються з приправою із соєвого соусу та зеленого хрону «васабі», а також «сукіяки» - смажена яловичина, овочі та соєвий сир. У Японії можна скуштувати «мармурове м'ясо» — м'ясо бика, якого вирощують, як сумоїста, напувають пивом і масажують, а також скуштувати знамениту підігріту горілку «саке». Окрім японської кухні в широкому асортименті представлені ресторани європейської та азіатської кухонь.
Напруга в мережі 110 Вольт, рекомендується використовувати адаптер-перехідник, який можна попросити в готелях, але на жаль перехідники є не у всіх готелях. Тому є сенс запастися ними заздалегідь, або придбати в магазинах в аеропорту Наріта.
Транспорт: Японія – країна з однією з найрозвиненіших транспортних інфраструктур у світі. Транспорт працює як налагоджений механізм, все чисто, комфортно та абсолютно безпечно для використання. Обслуговуючий персонал дуже ввічливий, готовий допомогти з будь-якого питання і крім того, в аеропортах і великих залізничних станціях і в метро поступово з'являються англомовні співробітники.
"Електрички JR": Електрички в середньому ходять кожні 5-10 хвилин. У вагонах електричок пасажири дотримуються чистоти та громадського порядку, не курять. Всі оголошення у вагоні супроводжуються різноманітною музикою та іншими звуковими сигналами і виконуються зазвичай японською та англійською мовами. У розкладі й насправді є досить «далекі» електрички, що йдуть із одного кінця «місцевої» зони до іншої. Є спеціалізовані експреси, наприклад, що йдуть з Токіо в аеропорт Баріта (Narita Express). Вони, як правило, місця пронумеровані, і квитки продаються «з місцем». У багатьох електричках є так звані «зелені вагони», Green Car - вони вважаються першим класом - там теж місця з номерами, і за проїзд стягується доплата. На схемах всі лінії мають строго фіксовані кольори, і електрички розфарбовані відповідно до кольору лінії. Це суттєво полегшує навігацію та орієнтацію у залізничному просторі, так само як і той факт, що назви станцій написані не лише ієрогліфами, а й латинською та японською абетками.
У Японії вартість проїзду змінюється в залежності від відстані. На більшості станцій можна знайти стенд з інформацією про назву станцій англійською мовою. Плата за проїзд починається зі 120 єн. Квиток необхідно зберегти до закінчення поїздки, тому що він показує, яку відстань ви проїхали і від цього змінюється вартість за проїзд. Квиток слід здати наприкінці поїздки. Якщо ви не знаєте скільки коштує проїзд до того чи іншого місця, і не змогли дізнатися про це по карті, то в цьому випадку просто візьміть найдешевший квиток, можна доплатити в кінці поїздки при здачі квитка. Квитки дійсні лише в день їх придбання. JR відкритий з 5:00 до 1:30 ночі (залежно від лінії).
«Метро»: Токійське метро – третя за величиною у світі система метрополітену. Загалом у дії перебуває 30 ліній та 224 станції. Така велика кількість ліній та станцій, як правило, дозволяє під'їхати досить близько до потрібного місця. Можна пересідати з однієї лінії метро на іншу або з ліній метро на приміські поїзди приватних компаній та поїзди JR. Це робить заміські поїздки зручними, за тим лише винятком, що конфігурація мережі та переходи між лініями звивисті та заплутані. Вартість проїзду в метро можна порівняти з вартістю наземного міського транспорту. Система оплати така сама, як і на електричках - магнітний квиток на вході та на виході. Ескалатори, природно, як і інший рух, лівосторонні — стійте зліва, проходьте праворуч. Метро відкрито з 6:00 до 00:30 ночі (залежно від лінії).
«Швидкісний поїзд Сінкансен»: Сінкансен, хоча буквально перекладається як «нова колія», популярніша назва «поїзд-куля» - це зовсім окреме царство. Воно лежать або на естакадах, або на поверхні, але відгороджене від зовнішнього світу метровими огорожами. Там свої квитки, свої станції, правила техніки безпеки. Мережа ліній «Сінкансен» складається з 6 маршрутів: «Саньйо» - від Сіносака у префектурі Осака до Хаката у префектурі Фукуока, «Токайдо» - від Токіо до Сіносака та 4 радіальних ліній, що розходяться від Токіо на північ і північний захід. Це юридично різні компанії, поїзди ніколи не ходять з однієї лінії на іншу і розфарбовані в різні кольори (виняток: поїзд ліній Токайдо і Санье). Періодичність руху від 15 хвилин до півгодини. Вночі потяги не ходять. Середня швидкість руху близько 200 км/год. Вагони суперекспрес діляться на загальні, без нумерації місць і з пронумерованими місцями, куди потрібен квиток з доплатою, який перевіряє кондуктор. Трапляється, що пасажири їдуть за 200 і більше кілометрів стоячи. Назви станцій оголошуються японською та англійською мовами і дублюються в рядку, що біжить. У поїзді можна придбати будь-які закуски та напої.
«Таксі»: Японське таксі – одне з найдорожчих у світі. Цікаво, що зелений вогник за лобовим склом означає, що таксі зайняте, червоний – вільно. Таксі бувають приватні та державні. Таксі садять максимально 3 особи, якщо ж ви збираєтеся поїхати на таксі вчотирьох, то державне таксі може і не посадити, з таксистом із приватної компанії можна домовитись. Щоб зупинити таксі на вудку - підніміть руку. Не намагайтеся самостійно відкривати або закривати задні двері машини – вони автоматичні. З боку проїжджої частини до машини сісти неможливо, двері зачинені наглухо. Тарифи на поїздку на таксі до Японії досить дорогі.
Лічильник стартує з цифри в 650-710 ієн при посадці і далі нараховується 80-90 ієн за кожні 280-ЗООметрів. Якщо ви застрягли у пробці, за кожні 135 секунд простою лічильник нараховує. З 22 години до 6 ранку тариф збільшується на 30%. Таксі чисті та зручні. Ввічливий водій відвезе вас найкоротшим маршрутом, і не чекатиме чайових. Не треба боятися, що таксист спеціально возитиме вас довгим шляхом, щоб зняти побільше грошей. У Японії це неможливо.
Ввезення та вивезення будь-яких платіжних засобів не обмежене. Під платіжними коштами розуміються японська чи будь-яка інша іноземна готівкова валюта, чеки, включаючи дорожні, боргові та цінні папери. Проте суму понад 1 млн. єн або її еквівалент в іноземній валюті необхідно декларувати. Робити це можна як письмово, так і усно. Те саме відноситься до виробів з дорогоцінного каміння і металів, а також виробів, що завдають шкоди торговій марці, авторському та патентному праву. Також на ввезення заборонені будь-які ін'єкції та шприци. Найсуворіше заборонено ввезення в Японію наркотиків, стимуляторів, що вдихаються всередину (включаючи інгалятори «Віке» та «Судафед»), психотропних речовин та деяких медикаментів (зокрема містять 1-деоксиэфедрин), а також обладнання для їх застосування. Порушнику загрожує ув'язнення з подальшою депортацією та довічною забороною на в'їзд до країни. Заборонено ввезення в країну свіжих фруктів та овочів, а також продуктів харчування тваринного та рослинного походження. Суворо регламентується провезення зброї: вогнепальної, холодної та спортивної, а також амуніції до неї та частини зброї, для чого потрібні відповідні сертифікати.
Безмитно допустимо ввезення наступних товарів»
- Не більше 400 сигарет або 100 сигар або 500гр. Тютюн.
- до 3 пляшок алкогольних напоїв (до 0,7 л)
- до 2 унцій парфумів
- подарунків та сувенірів, придбаних у магазинах DUTY FREE загальною вартістю до 200,000 єн.
Японія – це виняткове мистецтво, незвичайні музеї, морські курорти, особлива кухня та безліч варіантів відпочинку.
Географічне положення Японських островів на схід від материка визначило і образну назву країни - Країна сонця, що сходить.
Загальна площа островів Японії – близько 378 тис. кв. км. Складається із чотирьох основних островів: Хоккайдо, Хонсю, Сікоку та Кюсю. Крім цього є острови на півдні, найбільший острів Окінава.
Столиця: Токіо
Державна мова: Японська. У місцях, де бувають багато приїжджих - аеропортах, морських портах, першокласних готелях, розуміють англійську, крім цього є вивіски англійською мовою.
Кухня: У японській кухні широко використовують свіжі та іноді сирі продукти, а в її основі - рис, риба та водорості. Найбільш популярні страви: «сусі» (або «суші») — понад 200 видів рисових колобків з різними начинками, «сасимі» — скибочки сирої риби, що подаються з приправою із соєвого соусу та зеленого хрону «васабі», а також «сукіяки» - смажена яловичина, овочі та соєвий сир. У Японії можна скуштувати «мармурове м'ясо» — м'ясо бика, якого вирощують, як сумоїста, напувають пивом і масажують, а також скуштувати знамениту підігріту горілку «саке». Окрім японської кухні в широкому асортименті представлені ресторани європейської та азіатської кухонь.
Напруга в мережі 110 Вольт, рекомендується використовувати адаптер-перехідник, який можна попросити в готелях, але на жаль перехідники є не у всіх готелях. Тому є сенс запастися ними заздалегідь, або придбати в магазинах в аеропорту Наріта.
Транспорт: Японія – країна з однією з найрозвиненіших транспортних інфраструктур у світі. Транспорт працює як налагоджений механізм, все чисто, комфортно та абсолютно безпечно для використання. Обслуговуючий персонал дуже ввічливий, готовий допомогти з будь-якого питання і крім того, в аеропортах і великих залізничних станціях і в метро поступово з'являються англомовні співробітники.
"Електрички JR": Електрички в середньому ходять кожні 5-10 хвилин. У вагонах електричок пасажири дотримуються чистоти та громадського порядку, не курять. Всі оголошення у вагоні супроводжуються різноманітною музикою та іншими звуковими сигналами і виконуються зазвичай японською та англійською мовами. У розкладі й насправді є досить «далекі» електрички, що йдуть із одного кінця «місцевої» зони до іншої. Є спеціалізовані експреси, наприклад, що йдуть з Токіо в аеропорт Баріта (Narita Express). Вони, як правило, місця пронумеровані, і квитки продаються «з місцем». У багатьох електричках є так звані «зелені вагони», Green Car - вони вважаються першим класом - там теж місця з номерами, і за проїзд стягується доплата. На схемах всі лінії мають строго фіксовані кольори, і електрички розфарбовані відповідно до кольору лінії. Це суттєво полегшує навігацію та орієнтацію у залізничному просторі, так само як і той факт, що назви станцій написані не лише ієрогліфами, а й латинською та японською абетками.
У Японії вартість проїзду змінюється в залежності від відстані. На більшості станцій можна знайти стенд з інформацією про назву станцій англійською мовою. Плата за проїзд починається зі 120 єн. Квиток необхідно зберегти до закінчення поїздки, тому що він показує, яку відстань ви проїхали і від цього змінюється вартість за проїзд. Квиток слід здати наприкінці поїздки. Якщо ви не знаєте скільки коштує проїзд до того чи іншого місця, і не змогли дізнатися про це по карті, то в цьому випадку просто візьміть найдешевший квиток, можна доплатити в кінці поїздки при здачі квитка. Квитки дійсні лише в день їх придбання. JR відкритий з 5:00 до 1:30 ночі (залежно від лінії).
«Метро»: Токійське метро – третя за величиною у світі система метрополітену. Загалом у дії перебуває 30 ліній та 224 станції. Така велика кількість ліній та станцій, як правило, дозволяє під'їхати досить близько до потрібного місця. Можна пересідати з однієї лінії метро на іншу або з ліній метро на приміські поїзди приватних компаній та поїзди JR. Це робить заміські поїздки зручними, за тим лише винятком, що конфігурація мережі та переходи між лініями звивисті та заплутані. Вартість проїзду в метро можна порівняти з вартістю наземного міського транспорту. Система оплати така сама, як і на електричках - магнітний квиток на вході та на виході. Ескалатори, природно, як і інший рух, лівосторонні — стійте зліва, проходьте праворуч. Метро відкрито з 6:00 до 00:30 ночі (залежно від лінії).
«Швидкісний поїзд Сінкансен»: Сінкансен, хоча буквально перекладається як «нова колія», популярніша назва «поїзд-куля» - це зовсім окреме царство. Воно лежать або на естакадах, або на поверхні, але відгороджене від зовнішнього світу метровими огорожами. Там свої квитки, свої станції, правила техніки безпеки. Мережа ліній «Сінкансен» складається з 6 маршрутів: «Саньйо» - від Сіносака у префектурі Осака до Хаката у префектурі Фукуока, «Токайдо» - від Токіо до Сіносака та 4 радіальних ліній, що розходяться від Токіо на північ і північний захід. Це юридично різні компанії, поїзди ніколи не ходять з однієї лінії на іншу і розфарбовані в різні кольори (виняток: поїзд ліній Токайдо і Санье). Періодичність руху від 15 хвилин до півгодини. Вночі потяги не ходять. Середня швидкість руху близько 200 км/год. Вагони суперекспрес діляться на загальні, без нумерації місць і з пронумерованими місцями, куди потрібен квиток з доплатою, який перевіряє кондуктор. Трапляється, що пасажири їдуть за 200 і більше кілометрів стоячи. Назви станцій оголошуються японською та англійською мовами і дублюються в рядку, що біжить. У поїзді можна придбати будь-які закуски та напої.
«Таксі»: Японське таксі – одне з найдорожчих у світі. Цікаво, що зелений вогник за лобовим склом означає, що таксі зайняте, червоний – вільно. Таксі бувають приватні та державні. Таксі садять максимально 3 особи, якщо ж ви збираєтеся поїхати на таксі вчотирьох, то державне таксі може і не посадити, з таксистом із приватної компанії можна домовитись. Щоб зупинити таксі на вудку - підніміть руку. Не намагайтеся самостійно відкривати або закривати задні двері машини – вони автоматичні. З боку проїжджої частини до машини сісти неможливо, двері зачинені наглухо. Тарифи на поїздку на таксі до Японії досить дорогі.
Лічильник стартує з цифри в 650-710 ієн при посадці і далі нараховується 80-90 ієн за кожні 280-ЗООметрів. Якщо ви застрягли у пробці, за кожні 135 секунд простою лічильник нараховує. З 22 години до 6 ранку тариф збільшується на 30%. Таксі чисті та зручні. Ввічливий водій відвезе вас найкоротшим маршрутом, і не чекатиме чайових. Не треба боятися, що таксист спеціально возитиме вас довгим шляхом, щоб зняти побільше грошей. У Японії це неможливо.
Ввезення та вивезення будь-яких платіжних засобів не обмежене. Під платіжними коштами розуміються японська чи будь-яка інша іноземна готівкова валюта, чеки, включаючи дорожні, боргові та цінні папери. Проте суму понад 1 млн. єн або її еквівалент в іноземній валюті необхідно декларувати. Робити це можна як письмово, так і усно. Те саме відноситься до виробів з дорогоцінного каміння і металів, а також виробів, що завдають шкоди торговій марці, авторському та патентному праву. Також на ввезення заборонені будь-які ін'єкції та шприци. Найсуворіше заборонено ввезення в Японію наркотиків, стимуляторів, що вдихаються всередину (включаючи інгалятори «Віке» та «Судафед»), психотропних речовин та деяких медикаментів (зокрема містять 1-деоксиэфедрин), а також обладнання для їх застосування. Порушнику загрожує ув'язнення з подальшою депортацією та довічною забороною на в'їзд до країни. Заборонено ввезення в країну свіжих фруктів та овочів, а також продуктів харчування тваринного та рослинного походження. Суворо регламентується провезення зброї: вогнепальної, холодної та спортивної, а також амуніції до неї та частини зброї, для чого потрібні відповідні сертифікати.
Безмитно допустимо ввезення наступних товарів»
- Не більше 400 сигарет або 100 сигар або 500гр. Тютюн.
- до 3 пляшок алкогольних напоїв (до 0,7 л)
- до 2 унцій парфумів
- подарунків та сувенірів, придбаних у магазинах DUTY FREE загальною вартістю до 200,000 єн.
Information about visa
В’їзд для громадян України до Японії візовий. Візу можна відкрити в Посольстві Японії в Києві.
У Консульстві Японії немає процедури термінової видачі віз до Японії, а середній термін розгляду – 5 робочих днів.
У Консульстві Японії немає процедури термінової видачі віз до Японії, а середній термін розгляду – 5 робочих днів.
Сlimate
Клімат Мусонний, північ від - помірний, у південній частині Японських островів - субтропічний, переважно островів Рюкю - тропічний. На острові Хоккайдо, в Саппоро, середня температура січня -5°С, липня +22°С, на Ю. Японських островах, в Кагосімі - відповідно +6°С і +27°С, на Окінаві (о-ви Рюкю) - +16°С та +28°С. Істотний зігріваючий вплив на клімат Японії надають теплі морські течії: Куросіо та Цусімська течія. Течія Оясіо, навпаки, охолоджує східний берег острова Хоккайдо, а мусони сприяють випаданню тут великої кількості снігу взимку. Клімат Японії чітко поділяється на чотири пори року, кожна з яких повна власної чарівності. Найкращі сезони для туризму - весна та осінь.
Різниця у часі з Києвом: Влітку плюс 6 годин / Взимку плюс 7 годин.
Різниця у часі з Києвом: Влітку плюс 6 годин / Взимку плюс 7 годин.
Currency
Національна грошова одиниця країни – японська ієна. У ході банкноти всього трьох типів: номіналом в 10 000, 5000 і 1000 ієн, а також монети номіналом в 500, 100, 50, 10, 5 і 1 ієну. Обмінювати великі суми найкраще в аеропорту по прильоту, тому що в готелях змінюють не більше 300-500 $ на особу на день, а в банках процедура обміну утскладнена бюрократичними формальностями.